Türkiye Bankalar Birliği Yönetim Kurulu Akbank Genel Müdürlüğü’nde Bir Araya Geldi

Türkiye Bankalar Birliği’nin 5 Aralık 2024 tarihli toplantısı, Akbank Genel Müdürlüğü’nde geniş bir katılımla gerçekleşti. Toplantıya, TBB Yönetim Kurulu Üyelerinin yanı sıra Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy da katılarak turizm sektöründeki yatırımlara ilişkin bilgiler paylaştı. 

 

Toplantı esnasında katılımcılar, Akbank’ın tarihini, sanat ve teknolojiyle bir araya getiren Refik Anadol’un bankaya özel tasarladığı eseri inceleme fırsatı buldular. Akbank Yönetim Kurulu Başkanı Suzan Sabancı ve Akbank Genel Müdürü Kaan Gür de eserin ortaya çıkış süreci ve teknolojik altyapısıyla ilgili detayları aktardı.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Spotify 2024 Yılın Özeti pazarlama kampanyasıyla yıla damgasını vuran şarkı ve sanatçılar şimdi her yerde

Spotify, 2024’ü rekorlar kıran, adeta bir kültür yaratan ve de aynı zamanda hayranlık uyandıran bir yıl haline getiren tüm hayranları, sanatçıları ve içerik üreticilerini kutlayan ve kişiselleştirilmiş kullanıcı deneyimini de içeren yıllık kampanyası 2024 Yılın Özeti’ni duyurdu. 

Spotify Yılın Özeti sadece herkesin heyecanla beklediği kişisel Yılın Özeti deneyimi ve “yılın en çok dinlenenleri”ne dair sonuçları paylaşmanın çok ötesinde; çünkü dünyanın dört bir yanındaki müzikseverlerin favori sanatçıları ve en çok beğendikleri içerik üreticileriyle nasıl etkileşimde bulunduklarını gösteren bir kreatif pazarlama kampanyasını da içeriyor. Spotify, bu yıl da Türkiye’nin sevilen sanatçıları ve onların eserlerinin müzikseverlerin hayatını nasıl şekillendirdiğini kutlamak için açıkhava, dijital ve sosyal medya da dahil olmak üzere dikkat çekici ve eğlenceli bir yaratıcı pazarlama kampanyasını hayata geçirdi. 

2024’ün “en”leri, dikkat çekici ve sürprizlerle dolu billboard’larda

Spotify, bu yılın en çok dinlenen şarkılarını, en ikonik kültürel anlarını ve beklenmedik trendlerini kutlarken hayranların bu serüvenin tam da merkezinde yer aldığını gözler önüne seriyor. Metro hatları da dahil olmak üzere İstanbul’un çeşitli billboard’larında yer bulan yaratıcı sloganlar, müzikseverlerin favori sanatçılarını ve şarkılarını tüm yıl boyunca milyonlarca kez dinlediğinin kanıtı niteliğinde. 120 milyona yakın dinlenmeye ulaşan Era7caponeBatuflex ve Narco’dan CISTAK, 2024’ün en popüler yeni sanatçılarından biri olan Emre Fel’in büyük çıkışı, M Lisa’nın ARABA şarkısıyla elde ettiği ulusal başarı, Dedublüman’ın paylaşım çılgınlığına öncülük eden Sen Bilmezsin parçası ve Hande Yener’in çıkış tarihi eski yıllara dayanan Sopa – Club Remix ile bu yıl en çok dinlenen şarkılar arasında zirveye yerleşmesi, Türkiye’deki Yılın Özeti 2024 pazarlama kampanyasının en ikonik örneklerinden sadece birkaçı. Spotify’ın kampanyasında yer alan diğer sanatçılar ve şarkılar arasında Zeynep Bastık’tan LanMadrigal’den Sen ya da HiçMelike Şahin’den Durma YürüseneSemicenk’ten Batık GemiDolu Kadehi Ters Tut’tan Dilerim kiDuman’dan KufiSimge’den Önümüz Yaz ve Reynmen’den Renklensin bulunuyor. 

Spotify 2024 Yılın Özeti tasarımı, pop kültürünün sürekli bir döngüde ilerlediği ve her yeninin geçmişin bir yeniden yorumu gibi hissettirdiği fikrinden ilham alıyor. Spotify Son Tüketici Pazarlaması Avrupa Başkanı Ester Gazzano, bu yılki kampanya ile ilgili şunları ifade ediyor: “Spotify Yılın Özeti’nin dünyadaki 10’uncu yıl dönümünde, sanatçıların ve içerik üreticilerinin müzikseverlerin hayatlarını nasıl şekillendirdiğini bir kez daha kreatif çalışmalarımıza yansıtıyoruz. Spotify’ın, milyonlarca dinleyiciyi sevdikleri müzik ve audio içerikleriyle buluşturan çokça kişiselleştirilmiş deneyimler ortaya çıkarabilme gücünün bir parçası olarak, sanatçıların ve içerik üreticilerinin bu yılki başarılarını kutlayan kreatif kampanyamızı Türkiye de dahil olmak üzere 31 ülkede hayata geçiriyoruz. 2024 Yılın Özeti dinamik ve zamansız bir ruhu yansıtırken görsel dünyasında beklenmedik, kutlamaya değer ve eğlenceli bir yaklaşım sunmayı hedefliyor; canlı renkler ve bu özel anı öne çıkaran oyuncaklı kurgularla bu ruhu ortaya koyuyor. Tüm bu çalışmalarımızı hem Spotify platformunda, hem sosyal medyada hem de İstanbul metro istasyonlarında görebileceksiniz.”

2024 Yılın Özeti kampanyası, kullanıcı ve içerik üreticileri deneyimlerine ek olarak Top Listeleri ve Global Dinleme Trendleri hakkında tüm detayları Spotify’ın For the Record blogunda keşfedebilirsiniz.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Akıllı Satış Noktaları Girişimi Szone, Asya Ventures’tan 3,5 Milyon TL Yatırım Aldı

Akıllı Satış Noktaları girişimi Szone, Asya Ventures önderliğinde gerçekleşen yatırım turunda 35 milyon TL değerleme üzerinden yatırım aldı. Bu önemli yatırımda, Asya Ventures’ın yatırım ağı içinde yer alan ve otomat sektöründe 25+ yıl tecrübe sahibi önde gelen bir yönetici de yer aldı. Bu yatırım, yalnızca finansal bir destek sağlanmasıyla kalmayıp, aynı zamanda pazar dinamiklerini daha iyi çözebilmek adına güçlü bir network desteği sunulmasını da olanak sağlayarak “smart Money” özelliği de taşıyor.

Szone, aldığı bu yatırımı özellikle Türkiye içindeki büyüme hedefleri doğrultusunda kullanmayı planlıyor. Girişimin hedefleri arasında, akıllı satış noktalarının sayısını artırarak hem kullanıcı deneyimini geliştirmek hem de pazar payını büyütmek bulunuyor.

Szone: Otomatik Perakende Satış ve Mobil Alışveriş Platformu

Szone, konumlandırıldığı noktalarda müşterilere kolay, hızlı ve avantajlı mobil alışveriş deneyimi sunan yenilikçi bir otomatik perakende satış teknolojisi ve mobil alışveriş platformu olarak öne çıkıyor. Mobil uygulaması sayesinde kullanıcılar, yalnızca birkaç dokunuşla istedikleri ürüne erişebiliyor.

2021 yılının Kasım ayında TÜBİTAK BİGG Girişimcilik Desteği ile kurulan Szone, 2024 yılı Nisan ayında MVP (Minimum Viable Product) ürün geliştirme sürecini başarıyla tamamladı. Aynı yılın Nisan ayında, iki noktada ticari faaliyetlerine başladı. PoC (Proof of Concept) sürecinde, platform 500’ün üzerinde kredi kartı kayıtlı kullanıcı kazandı ve 7500’ün üzerinde başarılı işlem gerçekleştirildi. Lokasyon sayısını artırmaya yönelik çalışmalar ve yatırımcı görüşmeleri ise tüm hızıyla devam ediyor.

Szone bir TECH İSTANBUL girişimi olarak BELTUR’la PoC görüşmelerine başladı. Szone, aynı zamanda 2024 yılında Başakşehir Living Lab kuluçka merkezi tarafından düzenlenen yatırım odaklı hızlandırma programını başarıyla tamamladı. Ve Başakşehir Belediyesiyle PoC işbirliği için sözleşme imzaladı.

 

Hızlı Büyüme Potansiyeli

Bu yatırım, Szone’un Türkiye’deki akıllı satış noktalarını artırarak, mobil alışveriş platformunu daha geniş bir kullanıcı kitlesine ulaştırmasını sağlayacak. Szone, aldığı bu destekle hem yurt içinde hem de yurt dışında güçlü bir oyuncu olmayı hedefliyor.

Szone’un Kurucu Ortağı Çağlar Büyüktopçu, yapılan yatırımla ilgili şu değerlendirmeyi yaptı:
“Bu yatırımla birlikte rakiplerimizle teknoloji farkını bir hayli açacağız. Dünyada bu konuda emsal gösterilecek bir iş yapacağımızdan şüphemiz yok. Özellikle yakında haberini duyuracağımız iş birlikleri ses getirecek! Türkiye’deki büyümemizin ciddi bir ivme kazanacağını düşünüyoruz. Bizi takip etmeye devam edin”

Asya Ventures Yönetici Ortağı Şerafettin Özsoy ise Szone’a yapılan yatırımı şu sözlerle değerlendirdi: “Otomat sektörü, yeni teknolojilerle her geçen gün gelişiyor. Bu sektörde yenilikçi oyuncular hem pazar paylarını artırabiliyor hem de yeni pazarlar yaratmak mümkün hale geliyor. Szone, güçlü teknolojisi, yetenekli ve inançlı ekibiyle bu alanda dünyada öncü olmaya aday.”

 

Yatırım Töreni 

Yatırım töreni Startup Yatırım Zirvesi kapsamında gerçekleştirildi ve Szone’un kurucu ortakları Çağlar Büyüktopçu, Serkan Işgın, Hakan Danışman, Oğuzhan Aktay ve Szone ekibinin tam kadro katılımıyla gerçekleşti. İmza töreninde, in4startups Kurucu Ortağı Ahmet Sefa Bir ve Asya Ventures Yönetici Ortağı Şerafettin Özsoy da hazır bulundu.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Honeywell Ve Şişecam’dan Yeni İş Birliği: Honeywell’in Otomasyon Teknolojisiyle Şişecam Küresel Cam Endüstrisi İçin Soda Külü Üretimini Hızlandıracak

Honeywell (Nasdaq: HON) bugün, cam ve kimyasal alanında önemli bir küresel oyuncu olan Şişecam’ın Honeywell’in Advanced Process Control™ (APC) (Gelişmiş Süreç Kontrol) teknolojisini kullanacağını duyurdu. Bu teknoloji, operasyonların optimize edilmesine yardımcı olacak ve Şişecam’ın Mersin’deki fabrikasında verimli soda külü üretimini destekleyecek. Soda külü veya sodyum karbonat, gıda ve ilaç gibi birçok endüstrinin yanı sıra cam üretimi de dahil olmak üzere çeşitli endüstriyel süreçlerde kullanılan temel bir bileşik.

 

Honeywell’in APC teknolojisi, endüstriyel operasyonlar için süreç optimizasyonu ve gerçek zamanlı performans izleme sağlayan inovatif ve yazılım tabanlı bir sistem. Honeywell APC, süreç optimizasyonuna katmanlı bir yaklaşım getirerek Şişecam gibi şirketlerin üretimini, güvenilirliğini ve verimliliğini en üst düzeye çıkarmasına yardımcı oluyor. Aynı zamanda ara bileşen üretimini optimize etmeye, rutin operatör iş yükünü azaltmaya ve işletme maliyetlerini düşürmeye odaklanıyor.

 

Bu yeni proje, iki şirket arasındaki uzun süreli iş birliği geçmişine dayanıyor ve Honeywell’in portföyünü otomasyon ve enerji dönüşümü de dahil olmak üzere üç küresel mega trendle uyumlu hale getirmesini destekliyor.

 

Honeywell Türkiye, İsrail ve Orta Asya Başkanı Uygar Doyuran, “Şişecam’a sektörde rekabet avantajını korumak için ihtiyaç duyduğu yenilikçi otomasyon teknolojisini sağlayarak 50 yılı aşan iş birliğimizi sürdürmekten gurur duyuyoruz. Honeywell APC teknolojimiz, Şişecam’ın önümüzdeki yıllarda dünyanın önde gelen soda külü üreticisi olma hedefini desteklemek üzere üretimini artırırken, tasarruf sağlamasını da mümkün kılacak” dedi.

 

Honeywell, APC teknolojisini Şişecam’a performansa dayalı bir ticari model ile sunuyor. Bu modelle uygulamanın hesap verebilirliği ve uzun vadeli başarısı güvence altına alınıyor. Ayrıca, Şişecam’ın gelecekteki daha geniş operasyonlarında teknolojinin ölçeklenebilirliğini destekleyebilecek net yatırım getirilerini de kapsıyor.

 

Şişecam CEO’su Görkem Elverici iş birliği ile ilgili şunları söyledi: “Şişecam, sürdürülebilir kalkınma ve üretim verimliliği için dijital dönüşüm ve endüstriyel otomasyona öncelik veriyor. Bu bağlamda, gelişmiş otomasyon çözümlerine odaklanmamız, sektör lideri çabalarımızı destekleme açısından büyük önem taşıyor. Honeywell’in otomasyon çözümlerini seçmemiz, kritik ve asırlık bir endüstriyi ilerletmek için dünyanın en yenilikçi teknolojilerinden bazılarını kullanma taahhüdümüzün bir göstergesi. Honeywell’in Gelişmiş Süreç Kontrolü, küresel cam endüstrisindeki lider konumumuzun bir parçası olarak yıllık soda külü üretim seviyelerimizi artırmamızda önemli bir rol oynayacak.”     

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Yeni yıl hediyesi seçmenin en kolay yolu Hepsiburada’da

Hepsiburada, bireysel ve kurumsal müşterilere sunduğu hediye çekleriyle yeni yıl için hediye arayışında olanlara pratik çözümler sunuyor. Hepsiburada hediye çekleri, Türkiye’nin dört bir yanında yaşayan kullanıcılara Hepsiburada satıcılı geniş ürün yelpazesi içerisinden alışveriş yapma imkanı sağlıyor.

Hepsiburada hediye çekleri, bireysel ve kurumsal müşterilere yeni yıl alışverişinin en pratik ve güvenilir halini sunuyor. Hepsiburada güvencesiyle sunulan dijital formattaki bu hediye çekleri, Hepsiburada satıcılı ürünler arasından ihtiyaçlara uygun alışverişi kolayca gerçekleştirme imkanı tanıyor. Teknolojiden ofis ihtiyaçlarına, kişisel bakım ürünlerinden ev dekorasyonuna kadar uzanan geniş ürün yelpazesiyle her kategoride alışveriş fırsatı sağlayan hediye çekleri, anında satın alınarak online alışverişte kullanılabiliyor.

“Hepsiburada hediye çekleriyle yeni yıl alışverişini kolaylaştırıyoruz”

Hepsiburada hediye çeklerinin bireysel ve kurumsal müşterilerin alışveriş süreçlerini daha keyifli ve zahmetsiz hale getirdiğini belirten Hepsiburada Kategori Grup Başkan Yardımcısı Yalkın Tütüncüoğlu, “Hepsiburada olarak alışveriş deneyimini kolaylaştırırken, aynı zamanda bireyler ve kurumlar için de pratik çözümler sunuyoruz. Hepsiburada satıcılı on binlerce ürün arasından seçim yapma olanağı tanıyan hediye çekleri, bireysel müşteriler için sevdiklerine anlamlı bir hediye sunmanın en kolay ve etkili yolu oluyor. Kurumsal müşterilere ise çalışan motivasyonunu ve iş ortaklarıyla olan bağlarını güçlendirmek için özel bir fırsat sunuyor. Özellikle kurumsal firmalar, kendi ihtiyaçlarına uygun esnek çözümlerden faydalanarak yıl sonu dönemini daha verimli hale getirebiliyor. Böylece Türkiye’nin dört bir yanındaki kullanıcılarımız, elektronik, kişisel bakım, ofis malzemeleri ve daha birçok kategoride orjinal ürün garantisiyle kolayca alışveriş yapabiliyor. Dijital formatta sunulan hediye çekleri, online alışverişi kolay, hızlı ve keyifli bir deneyime dönüştürüyor” dedi.

Ayrıca Hepsiburada hediye çekleri sınırlı bir süre için sepette %5 indirim ile kullanıcılara sunuluyor.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

‘Çöl Aslanları: İskelet Sahilinde Hayatta Kalmak’ 7 Aralık Cumartesi Günü 20.00’da National Geographic WILD Ekranlarında!

Dünyanın en ölümcül yerlerinden Namibya’nın İskelet Sahili’de zorlu koşullarda hayatta kalmayı öğrenen üç yetim çöl aslanı yavrusunun dayanıklılık öyküsünü anlatan “Çöl Aslanları: İskelet Sahilinde Hayatta Kalmak”, 7 Aralık Cumartesi saat 20.00’de National Geographic WILD ekranlarında izleyicilerle buluşuyor!

Ödüllü yönetmenlerden nefes kesen belgeselleri, vahşi yaşamın gözler önüne serildiği kaliteli yapımları Türk izleyicisi ile buluşturan National Geographic WILD kanalını 

D-Smart, Digiturk ve TOD, KabloTV, Tivibu ve TV+ platformlarından izleyebilirsiniz.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Tüik: Eğitim harcamaları 2023 yılında 1 trilyon 130 milyar 844 milyon TL oldu

Eğitim harcamalarının GSYH içindeki payı %4,3 oldu

 

Eğitim harcamalarının gayrisafi yurt içi hasıla (GSYH) içindeki payı 2022 yılında %3,9 iken, 2023 yılında %4,3 oldu. Devlet eğitim harcamalarının GSYH içindeki payı ise 2022 yılında %3,1 iken, 2023 yılında %3,6 oldu.

Devlet eğitim kurumlarınca eğitim harcaması en fazla yükseköğretime yapıldı

 

Eğitim harcamaları hizmet sunucularına göre değerlendirildiğinde; devlet eğitim kurumlarınca yapılan harcamaların %34,4’ünü yükseköğretim, %21,4’ünü ortaöğretim oluşturdu. Özel eğitim kurumlarınca yapılan harcamaların, %41,4’ü yükseköğretime, %32,2’si ortaöğretime yapıldı.

 

Eğitim harcamalarının %83,5’i devlet tarafından finanse edildi

 

Türkiye’de 2023 yılında yapılan eğitim harcamalarının %83,5’i devlet tarafından finanse edildi. Eğitim harcamaları içerisinde hanehalklarının yaptığı harcamaların payı ise %7,9 oldu.

 

Öğrenci başına eğitim harcaması 49 bin 45 TL oldu

 

Öğrenci başına yapılan eğitim harcaması 2022 yılında 25 bin 143 TL iken, 2023 yılında 49 bin 45 TL olarak gerçekleşti. Eğitim düzeylerine göre değerlendirildiğinde, 2023 yılında öğrenci başına harcamanın en yüksek olduğu eğitim düzeyi 84 bin 759 TL ile yükseköğretim oldu.

Öğrenci başına harcamanın en çok arttığı eğitim düzeyi ortaöğretim oldu

 

Öğrenci başına toplam eğitim harcaması bir önceki yıla göre %95,1 arttı. Öğrenci başına eğitim harcamalarının 2023 yılında 2022 yılına göre en fazla artış gösterdiği eğitim düzeyi %110,5 ile ortaöğretim oldu. Bunu %106,5 ile okul öncesi takip etti.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Her Gün Müzik ile Sanatınız Her Gün Daha Geniş Kitlelere Ulaşıyor!

Müzik sektöründe fark yaratmak isteyen bağımsız sanatçılar ve müzisyenler için heyecan verici bir haber! Her Gün Müzik, dijital platformlar üzerinden şarkılarınızı milyonlara ulaştırma hedefiyle, alanında benzersiz bir hizmet sunuyor. Artık müziğiniz yalnızca bir tık uzağınızda!

Her Gün Müzik, bağımsız sanatçılara yönelik yenilikçi çözümleriyle dikkat çekiyor:

  • Platform Yelpazesi: Spotify, Apple Music, YouTube Music, Fizy ve daha birçok global ve yerel dijital platformda şarkılarınızı yayınlama fırsatı.
  • Hızlı ve Kolay Süreç: Sanatçılara karmaşık süreçlerden uzak, kolay anlaşılır bir sistemle hizmet veriyor.
  • Her Gün Daha Fazlası: Her Gün Müzik ekibi, sadece dağıtım yapmakla kalmıyor; sanatçılara medya desteği, PR çalışmaları ve sosyal medya tanıtımlarıyla tam kapsamlı bir destek sağlıyor.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Dünya Koro Müziği Günü’ne özel 18 korodan konser

İzmir Büyükşehir Belediyesi Ahmed Adnan Saygun Sanat Merkezi (AASSM), Dünya Koro Müziği Günü’ne özel 18 koronun performans sergileyeceği özel bir konser düzenleyecek. Üç farklı oturumda gerçekleştirilecek ücretsiz konser, 8 Aralık’ta müzikseverleri bekliyor.

 

Uluslararası Koro Müziği Federasyonu (IFCM), Amerikan Koro Yönetmenleri Derneği (ACDA) ve Birleşmiş Milletler Eğitim, Bilim ve Kültür Örgütü (UNESCO) ile birlikte aralık ayının ikinci pazar günü olarak kabul edilen Dünya Koro Müziği Günü, dünyanın birçok yerinde gerçekleştirilen konserlerle kutlanıyor. Ahmed Adnan Saygun Sanat Merkezi de bu kapsamda 8 Aralık Pazar günü İzmirlilere müzik ziyafeti sunacak. Üç farklı oturumda İzmir’de faaliyet gösteren 18 koronun performans sergileyeceği konser, ücretsiz olacak.  

 

Üç oturumda müzik ziyafeti

Konserin birinci oturumu, saat 13.00’te başlayacak ve İZOT İzmir Otizm Orkestrası ve Korosu, İzBB Hazırlık Çocuk Korosu, TPKD İzmir Şubesi Gençlik Korosu, NHKM Bi Dünya Müzik Kadınlar Korosu, Balçova Belediyesi Afife Sanat Çoksesli Korosu, İYTE Gradia Choir sahne alacak. 15.30’da başlayacak ikinci oturumda ise TPKD İzmir Şubesi Çocuk Korosu, İzBB Çoksesli Kadınlar Korosu, İzmir Işılay Saygın Güzel Sanatlar Lisesi Çoksesli Korosu, İzBB Çoksesli Korosu, A Capella TimbrFifths, Chorus Line olacak. 18.00’deki üçüncü oturumda da İzBB Çoksesli Çocuk Korosu, TPKD İzmir Şubesi Smyrnacapella Çoksesli Korosu, A Capella Gramofon, İzmir Demokrasi Üniversitesi Çoksesli Korosu, TPKD İzmir Şubesi Selluka Kadınlar Korosu ve İzmir Ümran Baradan Güzel Sanatlar Lisesi Çoksesli Korosu sahneye çıkacak.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Monad’a Sınırları Aşan Tanıtım

Sanat ve mücevherleri tasarımlarına yansıtan Lion Diamond, alışılmışın dışına çıkan koleksiyonu “Monad”ı seçkin isimlerin de katıldığı özel bir davetle Londra’da tanıttı. Lion Diamond, AWC Contemporary Gallery ve Mert Ege Köse’nin işbirliği ile  sanatçının heykellerini mücevhere dönüştüğü Monad koleksiyonu misafirler tarafından oldukça beğenildi.

Halcyon Days işbirliğiyle Türkiye ve İngiltere sanat kültürlerini bir araya getiren Lion Diamond, Londra’da bulunan Türkiye Cumhuriyeti Büyükelçiliği’nde özel bir davet verdi. Monad koleksiyonuyla mücevhere yeni bir anlayış kazandırdıklarını vurgulayan Lion Diamond’ın kurucusu Öznur Yakın iki kültürü zarif bir davetle bir araya getirdi.

 Halcyon Days’in zarafetiyle süslenen masada İngiliz çay kültürüne uygun olarak başlayan davet, Şef Osman Sezener’in zengin Türk mutfağının lezzeti ile hazırlamış olduğu şık akşam yemeğiyle iki kültürü birleştirdi. Lion Diamond’ın Londra’daki özel davetine iş dünyasından katılan isimler arasında; Pervin Ersoy, Revna Demirören, Türkiye’nin Londra Büyükelçisi Osman Koray Ertaş ve eşi Sevcan Ertaş, Atıl Kutoğlu, Berrin Ak, Esra Oflaz Güvenkaya, Zeynep Yılmaz, Esra Erdem, Burcu Hattat, Nazlı Keçili, Bilge Kuru, Mehtap Özdoğan, Aylin Gözen, Serra Elçi, Merve Mollamehmetoğlu, Neslişah Yılmaz Hidayetoğlu, Yelda Tiftik, The Baroness Catherine Meyer C.B.E, Dame Anne Hodson Pressinger, Mrs Julia Darlington, Mrs Pamela Harper, Valerie Sylvestre vardı.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı