Manisa’da Türk Sanat Müziği Şöleni

Manisa Büyükşehir Belediyesi ve Akhisar Belediyesi işbirliğiyle Kültür Merkezi Lale Salonu’nda düzenlenen Türk Sanat Müziği konseri, sanatseverlere unutulmaz bir müzik ziyafeti sundu.

Manisa Büyükşehir Belediyesi ve Akhisar Belediyesi ortaklığı ile Kültür Merkezi Lale Salonu’nda düzenlenen Türk Sanat Müziği konseri sanatseverleri eşsiz eserlerle buluşturdu. Akhisar Belediyesi Türk Sanat Müziği Korosu’nun sahne aldığı ve şef Mehtap Gönüldaş’ın yönettiği etkinlik, Kültür Merkezi Lale Salonu’nda gerçekleşti. Koronun ve solistlerin performansları izleyicilerden tam not aldı. Müzikseverler, Türk Sanat Müziğinin en güzel eserleriyle seslendirildiği bir gece yaşadı. Zarif şarkılar ve güçlü yorumların birleştiği konser, Manisalı sanatseverlerin hafızalarında unutulmaz bir hatıraya dönüştü.

“O gün söz vermişti bize, bu gün gerçek oldu”
Kültür Merkezi Lale Salonu’nda düzenlenen Türk Sanat Müziği konseri sonunda sahneye çıkan Akhisar Belediye Başkanı Besim Dutlulu, “Bu güzel gecenin düzenlenmesinde emeği geçen, seçimden önce verdiği sözü tutarak bizleri destekleyen Manisa Büyükşehir Belediyesi Başkanı Mimar Ferdi Zeyrek’e gönülden teşekkür ediyoruz. Seçimden önce kendisiyle bir araya gelmiştik, Ferdi Başkan o gün bize bir söz verdi. Seçim çalışmalarının ardından tekrar geldik, öyle güzel ve muhteşem bir geçeydi ki. O gün söz vermişti bize, bu gün gerçek oldu. İnşallah gelecekte daha güzel konserlerde, daha büyük etkinliklerde tekrar bir araya geliriz. Çok teşekkür ediyoruz “ dedi.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

“Elektrikli Araçların Kısa Süreli Kiralanması ile Tüketici Güveni Artırılabilir”

Estasyon Yönetim Kurulu Üyesi Murat Timur, 14. Türkiye Enerji Zirvesi’ne katıldı ve elektrikli araçlar hakkında tüketici endişelerinin araç kiralamaları ile giderilebileceğinin altını çizdi. Timur, tüketicilerin özellikle şarj süresi ve menzil gibi soru işaretlerinin devam ettiğini ifade ederek, kısa süreli yapılacak elektrikli araç kiralamaları ile bu çekincelerin ortadan kalkabileceğini kaydetti.

Otomobil satışları, 2024 yılı Ocak-Kasım döneminde geçen yıla göre yüzde 0,5 oranında artarak 845.530 adet oldu. Bunların içinde hibrit otomobil satışları 149.343 adetle yüzde 17,7 paya, elektrikli otomobil satışları 83.298 adetle yüzde 9,9 paya sahip oldu.

Otomotiv sektöründeki gelişmeleri değerlendiren Estasyon Yönetim Kurulu Üyesi Murat Timur, mobilite dönüşümünün hızla devam ettiğini söyledi. Elektrikli araç satışlarının artmasına rağmen burada tüketici tarafında çekincelerin halen sürdüğünü belirten Timur, “Kullanıcıların kafasında, ‘Ben, aracımı nerede şarj edeceğim? Hava değişikliklerinde bana gösterilen menzile ulaşamıyorum. Ne kadar sürede aracımı şarj edeceğim? Bunlarla niye uğraşacağım? Bu belirsizliklerin ortadan kalkması önemli” diye konuştu.

“Üreticiler elektrikli araçların kullanımını kolaylaştırmalı”

Tüketicilerin elektrikli araçları kısa dönemli kiralayıp deneyimlemesinin önemine dikkat çeken Murat Timur, “Elektrikli araçları araç kiralama şirketleri filolarında ne kadar çok kullanırsa, o zaman bunların test edilmesi daha kolay olacak. Bor Holding çatısı altında yer alan SIXT Türkiye markamız ile biz bu deneyimi tüketicilere sunuyoruz. İnsanlar elektrikli araçları bir yatırım aracı olarak gördükleri için, aldıkları aracı 2 gün sonra memnun olmadan zarar edeceklerini düşünerek satmak yerine, elektrikli aracı kiraladıktan sonra bu aracı deneyimleyerek alıp almamaya karar vereceklerdir. Bu nedenle otomobil üreticilerin de elektrikli araçları filolara daha uygun koşullarda verip, kullanımını daha kolay hale getirmesi sektörün gelişiminde faydalı olacaktır.” dedi.

Araç kiralama lokasyonlarında şarj imkanı sunuluyor

Tamamıyla mobilitenin içinde olduklarını vurgulayan Murat Timur, Bor Holding olarak Borlease, SIXT Türkiye ve Magdeburger Sigorta markaları ile de bunu desteklediklerini ifade etti. Elektrikli araç şarj ağı işletmeciliği sektöründe de faaliyet gösteren Bor Holding bu sayede mobilite ekseninde bir sinerji oluşturuyor. Uzun seyahat etmek isteyenlerin endişelerini giderecek şekilde hizmetler sunan şirket, elektrikli araç müşterilerinin uzun yola gitmesi halinde, aynı segment veya üst segment içten yanmalı bir araç vererek elektrikli araç dönüşümünü hızlandırıyor.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Uber Türkiye’de 10 Yaşında: Uygulamayı indiren 8 Milyon Tekil Kullanıcı, 100 Binin üzerinde Sürücü, 21 Milyon Saat Hizmet

Global teknoloji platformu Uber, iş, sanat, medya dünyasından geniş bir davetli grubunun katılımıyla düzenlenen özel bir etkinlikle Türkiye’deki onuncu yılını kutladı. Türkiye’nin 10 yıl gibi kısa bir sürede çok önemli bir pazar haline geldiğini belirten Uber Türkiye Genel Müdürü Neyran Bahadırlı, “2014’ten bugüne, on yıl içinde 100 binin üzerinde sürücü Uber platformunda çalıştı. Uygulama toplam tekil kullanıcı indirilme sayısı da 8 milyona yaklaştı ve toplamda 21 milyon saat hizmet verdik. Şu an 10 şehirde hizmet veriyoruz. Uber olarak Türkiye genelinde mobiliteyi geliştirerek öncelikle büyük şehirler olmak üzere daha fazla şehirde hizmet vermeyi hedefliyoruz.” dedi.

 

Tek bir tuşa basarak istediğiniz yere gitme fikriyle 2009 yılında Silikon Vadisi’nde hayata geçen Uber, bugün dünya çapında 70 ülkede, 10 binden fazla şehirde yolculuk yapılmasına imkan sağlıyor. Global bir teknoloji platformu haline gelen Uber’in bugün aylık 156 milyon aktif kullanıcısı bulunuyor.

 

2014 yılında Türkiye’deki faaliyetlerine başlayan Uber, kullanıcı deneyimini ve ulaşım çözümlerini geliştirmek adına önemli adımlar attı. Uber, Türkiye’deki onuncu yılını kutladığı özel bir etkinlikte, büyüme hikayesini, başarılarını ve geleceğe dair hedeflerini paylaştı. 

 

 

10 yılda Uber uygulamasını indiren tekil kullanıcı sayısı 8 milyona yaklaştı ve 100 binin üzerinde sürücü Uber’i kullandı

 

Türkiye’nin Uber için en hızlı büyüyen ülkelerden biri olduğunu vurgulayan Uber Türkiye Genel Müdürü Neyran Bahadırlı, “Türkiye pazarında şu anda dünyanın en önemli şehirlerinden biri olan ve büyük bir operasyon yürüttüğümüz İstanbul başta olmak üzere; Ankara, İzmir, Antalya, Adana, Mersin, Bursa, Muğla, Kayseri ve Nevşehir’de taksi ürünümüzle hizmet veriyoruz. Türkiye’de faaliyetlerimize başladığımız günden itibaren hem yolcular hem de sürücüler arasında Uber kullanımına yönelik ilginin katlanarak arttığını görüyoruz. 2014 yılından bugüne, on yıl içinde 100 binin üzerinde sürücü Uber uygulamasından kazanç elde etti. Bu durum, Uber’in yerel ekonomiye katkısını ortaya koyuyor. Uber uygulamasının Türkiye’deki toplam tekil kullanıcı indirilme sayısı 8 milyona yaklaştı. Bu döneme ait sayısal veriler de gösteriyor ki ülkemiz, on yıl gibi kısa bir sürede çok önemli bir pazar haline geldi. Bunun yanı sıra, bu rakamların sadece birer istatistik değil, her bir kullanıcı ve sürücü hikayesinin Uber platformunda buluştuğunun ve hayatlarını kolaylaştırdığımızın da bir göstergesi olduğuna inanıyoruz.”

 

 

10 yılda 21 milyon saat hizmet verildi

 

Uber uygulamasıyla 10 yılda kullanıcılara toplam 21 milyon saat hizmet verildi. Uber, kullanıcı talebine yönelik sağladığı hizmet ile önemli bir başarıya imza attı. Uber’in Türkiye’deki on yıllık sürecinde kullanıcılar en çok 12 Temmuz 2024 tarihinde seyahat ederken, en uzun yolculuk 450 km oldu. Bu süreçte kullanıcıların Uber’i en çok tercih ettiği lokasyonlar arasında; İstanbul Havalimanı, Taksim, Sabiha Gökçen Havalimanı ve Ortaköy yer aldı. Uber uygulamasındaki en çok yolculuk tamamlayan yolcu toplamda 3.578, sürücü ise 15.614 yolculuk gerçekleştirdi. 

 

“Türkiye’de daha fazla şehri Uber sistemine dahil etmeyi hedefliyoruz”

 

Uber teknolojisini kullanarak ulaşım alanında yenilikler üzerinde çalışmalarına devam edeceklerini ifade eden Neyran Bahadırlı, “Türkiye’de taksi sürücüleri ve kullanıcılarımıza teknolojimizle daha kolaylaşan bir ulaşım seçeneği sağlayarak, kaliteli bir yolculuk deneyimi sunuyoruz. Uber olarak mobilite alanındaki küresel uzmanlığımızla, Türkiye’de güvenli, yenilikçi ve sürdürülebilir bir ulaşım ağı kurmakta öncülük etmeyi hedefliyoruz. Sürücülerimize ve yolcularımıza modern ve erişilebilir çözümler sunmaya devam edeceğiz. Uber Taksi uygulamasının Türkiye’de daha fazla şehirde hizmet vermesi için çalışmalarımıza hızla devam ediyoruz.” dedi.

 

Uber, Türkiye’de yenilikçi projeler ile sektöre öncülük etti

 

Konforlu ve güvenli bir ulaşım deneyimi sunmayı hedefleyen Uber, Rezervasyon özelliği ile kullanıcılarına dünyada ilk kez taksi yolculuklarını önceden planlayarak uygulama üzerinden geleneksel taksi rezervasyonu yapabilme imkanı sundu. Uber, teknolojisini kullanarak rezervasyon oluşturulmasını ve rezervasyon saatinde belirtilen konumdan Taksi sürücüsünün yolcuyu almasını sağlayan özellik, taksi yolculuklarını en az 30 dakika önceden ve en fazla 90 gün önceye kadar sabit bir ek rezervasyon ücreti ile rezerve edebiliyor.

 

Uber, Türkiye’deki taksi sürücüleri için geliştirdiği “Yolculuk Radarı” özelliğini sürücülerin kullanımına sundu. Uber dünyasında ilk defa İstanbul’da hayata geçirilen Yolculuk Radarı özelliği sayesinde taksi sürücüleri aynı anda birden fazla yolculuk çağrısı alabiliyorlar ve bu yolculuk çağrılarında potansiyel yolculuk rotalarını görerek gitmek istedikleri rotayı seçebiliyorlar. Yolculuk Radarı özelliğinin hayata geçmesiyle sürücünün yolcuyu arayıp nereye gidiyorsunuz demesi tamamen bitti. “Uber Pro” ile taksi sürücülerine ödül ve ayrıcalıklar sunduğu akaryakıt desteğini de kapsayan “Sadakat Programı” ile platformda çalışan en iyi sürücüleri ödüllendirmeye devam ediyor. 

 

Ayrıca, 8+1 kapasiteli lüks minivanlar ile hizmet veren “Uber Siyah Taksi”’yi hayata geçiren Uber, buna ek olarak Geniş Taksi ürününü İstanbul’da hayata geçirdi. Otomotiv şirketleri ile ortaklıklar gerçekleştiren Uber, Sarı Taksi’den hem Siyah Taksi’ye hem de yeni Sarı-Siyah Geniş Taksi kategorisine dönüşümü desteklemek amacıyla taksi plaka sahiplerine ‘Araç Alım Desteği’ programı sağladı. 

 

 

Uber’in hayata geçirdiği bir başka önemli proje de “Uber Balon” oldu. Uber’in dünyada ilk kez Türkiye’de Kapadokya’da hayata geçirdiği Uber Balon ile, Türkiye Cumhuriyeti’nin 100. yılını kutladı ve 100 şanslı Uber kullanıcısına Uber Balon yolculuğu hediye etti. . 

 

Uber, aynı zamanda İstanbul’daki geniş ulaşım ağını kullanarak topluma fayda sağlayan projeler geliştirmeye de devam etti, Herkese Kitap Vakfı işbirliği ile kitap bağışları ihtiyaç sahibi köy okullarına ulaştırılmak üzere ücretsiz toplandı. Beşiktaş Belediyesi ve Kadıköy Belediyesi işbirliği ile elektronik atıklar geri dönüşüm için ücretsiz toplandı. Uber ayrıca özel günlerde Uber kullanıcılarına sürpriz hediyeler dağıtmaya devam etti. “Blindlook” işbirliği ile görme engelliler için hayatı kolaylaştıran Türkiye’deki ilk mobilite uygulaması oldu.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Uber Türkiye’de 10. Yılını Kutladı

Tek bir tuşa basarak istediğiniz yere gitme fikriyle 2009 yılında Silikon Vadisi’nde hayata geçen ve 2014 yılında Türkiye’de faaliyetlerine başlayan Uber, Türkiye’deki 10. yılını gerçekleştirdiği özel bir davetle kutladı.

 

The Peninsula İstanbul içerisinde yer alan GALLADA’da gerçekleşen geceye iş, sanat, medya dünyasından geniş bir davetli grubunun yanı sıra Mert Vidinli, Levent Erden, Çağla Şıkel, Enis Arıkan, Şebnem Bozoklu, Ahmet Faik, Alara Koçibey, Tuvana Büyükçınar ve Yiğit Dikmen gibi isimler katıldı.  

 

Uber, Türkiye’deki onuncu yılını kutladığı bu özel etkinlikte, büyüme hikayesini, başarılarını ve geleceğe dair hedeflerini paylaştı.

 

*10 yıldır Türkiye’de olan Uber 21 milyon km yol yaparken, tekil uygulamada indiren sayısı 8 milyona yaklaştı. İstanbul’da %95’i aşan taksi Uber uygulamasında yer alırken, 100 binin üzerinde sürücü uygulamadan kazanç sağladı. 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Akbank’tan KOBİ’lere 3 ay ödemesiz dönem ve 36 aya varan vadeli kredi

Akbank, KOBİ müşterilerinin finansmana hızlı ve kolay erişimi için ayrıcalıklı çözümler sunmayı sürdürüyor. KOBİ’ler, Akbank Mobil üzerinden kolayca kredi başvurusu yapabiliyor ve 3 ay ödemesiz dönem, 36 aya varan vade ve avantajlı faiz oranlarından yararlanabiliyor. Kampanya, 31 Aralık 2024’e kadar geçerli olacak.

 

Akbank, KOBİ’lerin finansal ihtiyaçlarına hızlı ve kolay çözümler sunmaya devam ediyor. KOBİ müşterileri, Akbank Mobil üzerinden kredi başvurusu yapabiliyor ve mevcut kredi limitlerinden faydalanabiliyor. KOBİ’ler uçtan uca dijital bir deneyimle, 3 ay ödemesiz dönem, 36 aya varan vade seçenekleri ve ayrıcalıklı faiz oranlarıyla kredi kullanabiliyor. Kampanya kapsamında, 31 Aralık 2024 tarihine kadar Akbank Mobil üzerinden kredi başvurusu yapan KOBİ’ler bu özel avantajlardan yararlanabilecek. Henüz Akbanklı olmayan işletme sahipleri ise Akbank Şubeleri veya Akbank Mobil üzerinden müşteri olarak özel kredi çözümlerine ve hizmetlere erişebiliyor.

 

Hedeflerinin KOBİ’lerin değişen ihtiyaçlarına hızlı, esnek ve kolay çözümler sunmak olduğunu belirten Akbank KOBİ Bankacılığı Genel Müdür Yardımcısı Bülent Oğuz; “Akbank olarak, KOBİ’lerin ülke ekonomisinin temel taşlarından biri olduğunun bilincindeyiz. Bu doğrultuda, onların ihtiyaçlarını anlamak ve hızla çözüm üretmek bizim en büyük önceliğimiz. Bu kapsamda yürüttüğümüz dijitalleşme yatırımlarımız, KOBİ’lere işlerini kesintiye uğratmadan, ihtiyaç duydukları kaynaklara zahmetsizce erişim imkanı sağlıyor. Mobil uygulamamız üzerinden KOBİ’lerimiz sadece birkaç adımla finansmana ulaşarak işlerini büyütme ve nakit akışlarını güçlendirme fırsatlarından yararlanabiliyor. Akbank Mobil üzerinden, özel avantajlarla sunduğumuz bu kredi çözümüyle, onların her zaman yanlarında olduğumuzu bir kez daha vurguluyoruz” dedi. 

 

Ayrıntılı bilgi Akbank Mobil’de.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

BultenYolla: Sanatçıların ve Markaların Yeni Nesil PR Çözüm Ortağı!

Basın bülteni servis etmek artık çok kolay! BultenYolla.com, sanatçılara ve markalara hızlı, etkili ve geniş kapsamlı haber dağıtımı sağlayarak, tüm sektörlerde fark yaratmaya devam ediyor. Eğitimden sanata, medyadan sektörlere kadar birçok alanda haberlerinizi, geniş bir kitleye ulaştırmak artık bir tık uzağınızda!

YouTube Reklamları ve iTunes Sıralama Paketleri ile Fark Yaratın
BultenYolla.com, yalnızca basın bülteni dağıtımıyla sınırlı kalmıyor. Sanatçılar için özel olarak tasarlanan YouTube reklam paketleri ve iTunes listelerine giriş paketleri, müzik kariyerlerinde yükselmek isteyenlere eşsiz fırsatlar sunuyor. Bu sayede hem eserlerinize dikkat çekebilir hem de dinleyici kitlenizi genişletebilirsiniz.

Warble Medya Ltd’nin Güvencesi Altında
Birleşik Krallık merkezli Warble Medya Ltd. çatısı altında faaliyet gösteren BultenYolla.com, uluslararası PR deneyimini Türkiye’ye taşıyor. Profesyonel ve yenilikçi yaklaşımıyla sanatçılar, şirketler ve girişimciler için en iyi çözüm ortağı olmayı hedefliyor.

Basın Bülteni Servisinde Öncü
Türkiye’nin dört bir yanındaki haber portalları ve gazetecilerle iş birliği içinde olan platformumuz, bültenlerinizi 100-130 haber sitesinde yayımlayarak daha fazla görünürlük elde etmenizi sağlıyor. Önemli organizasyonların ve medya platformlarının editörleri de gönderilen bültenleri değerlendirerek markanıza ya da sanatınıza prestij kazandırma imkanı sunuyor.

Siz de etkili bir medya iletişimi kurmak ve global bir PR hizmeti almak istiyorsanız, hemen BultenYolla.com ile tanışın!

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Vodafone’dan Müşteri Memnuniyetinde Yeni Dönem

Türkiye’nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, müşteri memnuniyetini artırmaya devam ediyor. Son 4 yıldır müşteri deneyimi odaklı çalışmalarına hız veren ve bir kültürel dönüşüm sürecinden geçen Vodafone, müşteri memnuniyetinde yeni bir döneme girdi. Müşterilerine daha iyi bir deneyim sunabilmek için şirket çapında irili ufaklı 500’den fazla iyileşme aksiyonunu hayata geçiren şirketin 2022 yılından bugüne müşterilerine memnuniyetlerini değerlendirmesi için yönelttiği anketlerde 32 puanlık artış görülürken, Vodafone’u çevresindekilere tavsiye edeceğini söyleyen müşterilerin oranı ise %57 arttı. Vodafone, yeni dönemde “Vodafone’la Oldu Bilin” mottosuyla, harcamaların kontrol altında tutulması, bol avantaj sunulması, 7/24 hizmet verilmesi ve memnuniyet konularında müşterilerinin yanında olacak.

 

Vodafone’un müşteri memnuniyeti alanındaki çalışmalarının değerlendirildiği toplantıda konuşan Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, şunları söyledi:

 

“Vodafone olarak, iyi bir müşteri deneyiminin, müşterilerimizle kurduğumuz tüm etkileşimlerde içten, çözüm odaklı ve destekleyici bir yaklaşımla, onlara güvenilir yol arkadaşları olduğumuzu hissettirmekten geçtiğini biliyoruz. Müşteri deneyiminin, tek başına ele alınabilecek bir olgu olmadığının, müşteri-çalışan-ekosistem üçlüsünün bir bileşeni olduğunun farkındayız. Bu bilinçle, yaklaşık 4 yıl önce, müşterilerimize rastlantılarla dolu belirsiz bir deneyim yerine, onların ihtiyaç ve beklentilerini karşılayan, üzerine düşünülmüş ve hatırlanan deneyimler sunabilmek için harekete geçtik. Bu yolculukta, çağımızın rekabet koşullarına ayak uydurabilecek, müşterilerimizin beklenti ve ihtiyaçlarına cevap verebilecek müşteri odaklı bir kültürel dönüşümü hedefledik. Süreç içinde şirket çapında irili ufaklı 500’den fazla iyileşme aksiyonunu hayata geçirdik. Bugün, geçirdiğimiz bu dönüşümü müşterilerimizle de paylaşacağımız bir olgunluğa eriştik. Artık, rahatlıkla, müşterilerimiz için Vodafone’da yeni bir dönem başlıyor, diyebiliriz. Tüm bu yaptıklarımızın ışığında, müşterilerimize Vodafone olarak iyi bir deneyim yaşatacağımızın, yaşatamadığımız herhangi bir senaryoda ise bunu telafi edeceğimizin sözünü veriyoruz. Müşterilerimize yenilediğimiz memnuniyet dünyasının kapılarını açıyoruz ve onlara ‘Vodafone’la Oldu Bilin’ diyoruz.”

 

Müşteri memnuniyeti için kültürel dönüşüm

 

Vodafone, daha iyi bir müşteri deneyimi için başlattığı kültürel dönüşümde, çalışanlarının ve ekosisteminin bu işi sahiplenmesine, müşterilerle empati kurabilmesine ve herhangi bir olumsuz durumda bunu tersine çevirebilecek yetkilere sahip olmasına odaklandı. Bu çerçevede, müşteri deneyiminin stratejik önemini vurgulayan eğitim programları hazırlandı; kurum içi etkinlikler, özel konuşmacılar ve yarışmalarla farkındalığın artırılması hedeflendi. Müşterilerden gelen yorum, öneri ve şikayetlerin herkes tarafından takip edilebilmesi için “Müşterim Ne Diyor” isimli bir panel oluşturan Vodafone, mağaza ve müşteri hizmetleri ekipleri başta olmak üzere tüm çalışanların müşterilere en iyi deneyimi sunabilecek yetkilere sahip olabilmesi için çalıştı. 

 

4.5G yatırımlarını iki katına çıkardı

 

Vodafone, müşterilerine daha iyi bir şebeke deneyimi sunabilmek için, özellikle yoğunluğun en yüksek olduğu İstanbul, Ankara, Kocaeli gibi şehirlerdeki 4.5G yatırımlarını iki katına çıkarırken, 4.5G indirme hızını iki kata kadar artırdı ve internet bağlantısındaki ortalama gecikme sürelerinde %36 iyileşme sağladı. 

 

Şirket ayrıca, geçen yıl mobil şebekesine bir önceki yıla kıyasla yaklaşık iki katı yatırım yaptı. Bu sayede, yoğunluk sebepli internette yavaşlık veya kapsama sorunu yaşayan müşteri sayısı %25 azalırken, konuşma kalitesinde problem yaşayan müşteri sayısında %30 iyileşme yakalandı; çağrı merkezine gelen mobil şebeke kaynaklı aylık şikâyet kaydı oranı ise geçen yıla kıyasla %65 azaldı.

 

Yeni nesil perakende dönüşümü

 

Vodafone, Memnuniyet Öncüleri olarak isimlendirdiği müşteri hizmetleri ve mağaza ekiplerine de yatırım yapıyor. Her ay yaklaşık 6 milyon müşterinin ziyaret ettiği mağazalarında yeni nesil perakende dönüşümü başlatan Vodafone, mağazalarında yalnızca telekomünikasyon ürünleri değil, cep telefonu, tablet, bilgisayar, giyilebilir teknolojiler, kulaklık ve hoparlör gibi ekosistem ürünleri de sunuyor. Bugüne kadar 554 mağazasını dönüştüren Vodafone, mağaza ekipleri için üretken yapay zekâ teknolojisine dayanan Akıllı Asistanım’ı da hayata geçirdi. Bu asistan, mobil ödemeden müşteri kayıt evraklarına kadar yüzlerce sayfalık dokümandaki verileri kullanarak sorulara saniyeler içinde yanıt verebiliyor.

 

Mağaza içi memnuniyet çözümleri

 

Vodafone, mağazalarında müşterileri çözümsüz bırakmamak için çokkanallı bir memnuniyet çözümü geliştirdi. “Beni Arayın” uygulaması sayesinde, mağaza ekipleri, uzman çözüm ekiplerine ilgili konuda kayıt açarak, sorun yaşayan müşterilere destek verilmesini sağlayabiliyor. Müşteri Hizmetleri ekibi, hemen müşterileri geri arıyor. 

 

Vodafone içi devirlerde yeni süreç

 

Vodafone’lu bir müşterinin bir diğer Vodafone müşterisine hattını devretmesini kapsayan Vodafone içi devir sürecinde de yeniliğe giden Vodafone, devreden ve devralan kişilerin aynı mağazada bulunma zorunluluğunu kaldırdı. Vodafone, ek olarak bu devir işlemlerinde müşterilerinden kampanya erken çıkış bedelini de almıyor. 

 

Otomasyonla 731 bin saatlik süreç dijitalleşti 

 

Vodafone, müşteri hizmetleri deneyimini artırmak için yaklaşık 4 yıl önce başlattığı robotik süreç otomasyonu yolculuğunda 265’in üzerinde süreç tasarladı. Bu otomasyon sayesinde, 731 bin saatlik süreci yapay zekâ destekli otomasyon aksiyonlarıyla dijitalleştirdi ve çözüm sürelerini kısalttı. Bu sayede, müşterilerin talep ve şikâyetleri daha hızlı çözüme kavuşturularak, müşterilere 300 bin saati aşkın zaman tasarrufu sağlandı.  

 

Her ay 14 milyon müşteriye anlık bildirim gidiyor

 

Vodafone, analitik tahminleme modelleri sayesinde, müşterilerine, şebeke deneyiminden yurtdışı kullanım önerilerine, aşım uyarılarından fatura hatırlatmalarına kadar ihtiyaç duyabilecekleri her konuda destek oluyor. Her ay 14 milyon müşteriye anlık bildirim ve SMS, 6 milyon müşteriye TOBi konuşma balonu ile ulaşan Vodafone, geliştirdiği dil modelleri sayesinde müşterilerin ne dediğini anlayarak onlara en uygun çözümü sunuyor. 

 

“Vodafone’la Oldu Bilin” dönemi başladı

 

Vodafone, müşteri memnuniyetinde “Vodafone’la Oldu Bilin” mottosuyla yeni bir dönem başlattı. Müşterilerine iyi bir deneyim yaşatacağının, yaşatamadığı durumda ise bunu telafi edeceğinin sözünü veren Vodafone, harcamaların kontrol altında tutulması, bol avantaj sunulması, 7/24 hizmet verilmesi ve memnuniyet sağlanması konularında müşterilerinin yanında duruyor. Şirket, müşterilerine harcamalarını kontrol altında tutacağı çözümler ve bütçe dostu teklifler sunuyor; sağladığı avantajlarla gönüllerini kazanıyor; problemlerini ilk temasta çözüyor; vaat ettiği deneyimi yaşatamazsa bunu telafi ediyor.

 

Aşım bedeli bir defaya mahsus iade ediliyor

 

Vodafone, memnuniyet vaadi kapsamında, müşterilerinin aşım yapmasını önleyecek, yapsa da bunu telafi edecek aksiyonlar alıyor. Müşterinin tarifesi %80 ve %100’üne geldiğinde “ASIMUYARI” başlığıyla bilgilendirici SMS’ler gönderen Vodafone, tarifenin %100’ünün kullanıldığı durumda telefon ekranının tamamını kaplayan bir bilgilendirme mesajı iletiyor. Yanımda uygulamasının içindeki kişisel dijital asistan TOBi kalan kullanımlarla ilgili proaktif hatırlatmalar yapıyor. Ayrıca müşteriler, tarifesi %80’ine geldiği zaman otomatik olarak Aşım Uyarı Servisi’nden ücretsiz bilgilendirme araması alabiliyor. Tüm bilgilendirmelere rağmen farkında olmadan aşım yapılması durumunda ise 1.000 TL’ye kadar olan aşım ücreti bir defaya mahsus olmak üzere müşteriye tüm kanallardan iade ediliyor. Aşım iade hizmeti, sadece yurtiçi kullanımlarını kapsıyor.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Şahverdi Ali Eren ve Türkiye’nin Doğaçlama Tiyatrosuna Katkıları

Doğaçlama tiyatro alanında Türkiye’nin önde gelen isimlerinden biri olan Şahverdi Ali Eren, 2008 yılından bu yana bu sanat dalında önemli çalışmalar yaparak hem sahne performanslarıyla hem de yetiştirdiği öğrencilerle iz bırakmaya devam ediyor. Türkiye’nin ilk dört doğaçlama tiyatro grubundan birinin kurucusu olan Eren, yıllar içinde doğaçlama sanatını daha geniş kitlelere tanıtmış ve bu alanda önemli projelere imza atmayı sürdürmüştür.

Ekranlardan Savaşçı dizisindeki Seyfi karakteriyle tanıdığımız Şahverdi Ali Eren, BörüKurtlar Vadisi: PusuKara Para AşkMuhteşem Yüzyıl: KösemŞahsiyetSon Kuşlar ve Mahsusa gibi birçok değerli projede üstlendiği rollerle de halkın gönlünde taht kurmayı başarmıştır.

Aynı zamanda Çiğli Belediye Tiyatrosu’nun genel sanat yönetmenliğini üstlenen Eren, belediye bünyesinde tiyatro eğitimleri vererek genç yetenekleri tiyatro sahnesiyle buluşturuyor. 30 Kasım 2023’te kurduğu Tiartroom adlı tiyatro topluluğu, ilk projesi olan Farkında İseniz Gülüyoruz oyunuyla dikkatleri üzerine çekmeyi başardı. Eren, bu oyunun hem yazarlığını hem de yönetmenliğini üstlenirken, Türkiye genelinde gerçekleştirmeyi planladığı büyük bir turne için hazırlıklarını tamamlayarak uygun koşulların sağlanmasını bekliyor. Bu proje, sponsor görüşmelerinin netleşmesiyle gelecekteki gösteriler için takvimdeki yerini alarak heyecan yaratmaya devam edecek.

Tiartroom bünyesinde hayata geçirilen bir diğer proje olan Showroommizah, tamamen doğaçlama üzerine kurulu bir gösteri anlayışıyla sahne alıyor. Kuşadası, Güzelbahçe, Salihli, Urla ve Çiğli gibi farklı bölgelerde büyük beğeni toplayan grup, doğaçlama sanatının zorluğuna rağmen profesyonel bir ekiple izleyicilere unutulmaz deneyimler yaşatıyor. Gösterilerinin tamamen doğaçlama olması, oyuncuların ve liderlik eden Eren’in yoğun bir çalışma temposu sürdürmesini gerektiriyor.

Showroommizah, Xoura’nın ana sponsorluğunda, Aris Reklam Medya ve Karınca Mekatronik’in katkılarıyla sahneleniyor. Türkiye genelinde turne planlayan grup, “#izahıolmayanşeyinmizahıolur” sloganıyla sosyal medyada geniş bir kitleye ulaşarak eğlence mekanlarının en çok tercih edilen gösteri alternatiflerinden biri haline geliyor.

Şahverdi Ali Eren, sanatın bu zorlu dalında hem eğitmen hem lider hem de bir oyuncu olarak büyük bir sorumluluk üstleniyor. Özel yetenek ve disiplin gerektiren doğaçlama tiyatronun Türkiye’deki önemli temsilcilerinden biri olarak, gelecekteki projeleriyle de dikkat çekeceği kesin görünüyor.

Bir gün sahnede ya da sosyal medyada karşılaşacağınız bu ekip, modern tiyatronun önemli bir biçimi olan doğaçlama tiyatro ile sizi buluşturmaya devam edecek.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Şekerbank’ta üst düzey atama…

Şekerbank Kurumsal ve Ticari Bankacılıktan Sorumlu Genel Müdür Yardımcılığı görevine Özlem Selçuk Erkan atandı. 

Özlem Selçuk Erkan, Şekerbank Yönetim Kurulu’nun 05.12.2024 tarihli kararı ile Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu (BDDK) onayını müteakip geçerli olmak üzere Şekerbank Kurumsal ve Ticari Bankacılıktan Sorumlu Genel Müdür Yardımcılığı görevine getirildi. Bankacılık sektöründe 27 yılı aşkın tecrübeye sahip olan Erkan, bundan böyle Şekerbank bünyesinde, kurumsal ve ticari bankacılık faaliyetlerindeki büyüme hedeflerine liderlik edecek.

 

İş yaşamına 1997 yılında bankacılık sektöründe başlayan Özlem Selçuk Erkan, sırasıyla Yapı Kredi, Citibank ve Akbank’ta kurumsal ve ticari bankacılık alanında önemli tecrübeler edindi. Son olarak Akbank’ta Ticari Bankacılık Bölüm Başkanı olarak görev yapan Erkan, burada ticari bankacılık alanındaki faaliyetlerin stratejik yönetimini üstlenerek geniş bir müşteri portföyünün etkin yönetimini sağladı. Ticari bankacılık stratejilerini belirlerken sürdürülebilir finansman çözümlerine öncelik veren Erkan, özellikle yeşil ve sosyal kredilerin yaygınlaştırılması projelerine liderlik etti.

 

Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Bölümü mezunu olan Özlem Selçuk Erkan, aynı zamanda uluslararası finans, pazarlama ve stratejik yönetim alanlarında eğitim programlarına katılmıştır.

 

Özlem Selçuk Erkan, kurumsal ve ticari bankacılıktaki köklü uzmanlığı ile bugün ülkemizin birçok büyük firmasının büyüme hikayesinde yer almış bir kurum olan Şekerbank’taki yeni görevine ilişkin şunları söyledi: “Kariyerimin başından itibaren bankacılık sektöründe kazandığım bilgi birikimim ve ticari bankacılık alanındaki uzun yıllara dayanan deneyimimle, ülkemizin köklü bankalarından biri olan Şekerbank’ın sürdürülebilir büyümeyi teşvik eden, üretimin finansmanındaki stratejik hedeflerini gerçekleştirme yolunda katkı sağlayacağım için büyük mutluluk duyuyorum.”

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Turgay Salim’den Yeni Türkü: Mağusa Şehri Kal-a

Kıbrıslı Türk Halk Müziği ozanı Turgay Salim, geçmişin masumiyetine ve kaybolan gençlik günlerine duyulan derin özlemini Kıbrıs’ın kültürel mirasını yansıtan şehriyle anlattığı yeni türküsü Mağusa Şehri Kal-a’yı dinleyicilerle buluşturdu.

Bestesi Turgay Salim’e, sözleri ise Bülent Fevzioğlu’na ait olan türkünün, müzik yönetmenliği ve aranjörlüğünü Coşkun Karademir’in üstlendiği güçlü bir ekip çalışmasıyla hayata geçirildi. Türkünün derinlikli hikayesi, Kutay Alicik’in yönetmenliğini yaptığı ve Mağusa’nın büyüleyici atmosferinde çekilen video klip ile izleyenleri eşsiz bir görsel yolculuğa çıkarıyor.

Mağusa Şehri Kal-a tüm dijital müzik platformlarında ve YouTube’da yayında!

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı