Kâmil Koç ve Flix, Yatırım ve Büyümede Sınır Tanımıyor: Türkiye’de Diyarbakır, Iğdır, Adıyaman; Dünyada ise Avustralya ile Büyümeye Devam…
Türkiye’nin en köklü karayolu yolcu taşıma markası Kâmil Koç’un global iş ortağı Flix, faaliyet ağını beşinci kıtaya taşıdı. Yatırım ve büyümede sınır tanımayan bu iki güçlü marka, Türkiye’de büyüme; dünyada ise liderlik hedefiyle çalışmalarını hız kesmeden sürdürüyor. Bu kapsamda Kâmil Koç, yurt içinde Diyarbakır, Iğdır ve Adıyaman gibi illerle seyahat ağını genişletirken; Flix ise Avustralya pazarına giriş yaparak küresel büyüme yolculuğuna yeni bir kıta daha ekledi.
Türkiye’nin en çok tercih edilen seyahat markası Kâmil Koç, global iş ortağı seyahat teknolojileri şirketi Flix ile birlikte 100. yılına güçlü adımlarla ilerliyor. Bu doğrultuda, yurt içinde yeni yatırımlar ve iş birlikleriyle hizmet kalitesini Türkiye’nin dört bir yanına taşıyan Kâmil Koç; Flix’in desteğiyle hizmet ağını genişleterek sektöre öncülük etmeyi sürdürüyor.
Büyüme stratejileri doğrultusunda Kâmil Koç, 2025 yılı içerisinde Diyarbakır, Iğdır, Adıyaman ve Varna seferlerini başlatarak seyahat ağına yeni duraklar ekledi. Flix ise Avrupa ve Kuzey Amerika’daki on yıllık başarısının ardından Hindistan ve Latin Amerika ile küresel ölçekte sürdürülebilir büyümenin simgesi haline geldiği yolculuğuna, bu kez Avustralya ile devam etti.
“Flix ile birlikte Türkiye’de büyüme, dünyada liderlik hedefiyle ilerliyoruz”
Kâmil Koç Genel Müdürü Çağatay Kepek, Flix ile birlikte hem Türkiye’de hem de global ölçekte büyümeye devam ettiklerini belirterek şunları söyledi:
“Türkiye’nin her köşesine kaliteli, konforlu ve güvenilir seyahat hizmeti sunma hedefiyle yatırımlarımızı sürdürüyoruz. Kâmil Koç olarak yurt içinde yeni yatırım ve iş birlikleriyle büyümemizi sürdürürken, global iş ortağımız Flix de dünya genelindeki güçlü büyümesini kararlılıkla sürdürüyor. Bu vizyonun bir uzantısı olarak Flix’in beşinci kıtaya, yani Avustralya’ya açılması bizler için de gurur verici bir gelişme. Bu adım, aynı zamanda bizleri de büyüme yolculuğumuzda yeni fırsatlar için motive ediyor. Kâmil Koç olarak Türkiye’de 76 ilde, yurtdışında ise Romanya ve Bulgaristan’da 5 farklı noktada, Flix olarak ise 5 kıtada 40’tan fazla ülkede toplamda 8.000’den fazla noktada yolcularımıza hizmet veriyoruz. Seyahat sektörünün iki öncü markası olarak Türkiye’de büyüme, dünyada liderlik hedefiyle yol almaya devam ediyoruz.
Ayrıca, Kâmil Koç ve Flix iş birliği, yalnızca Türkiye’deki faaliyetlerle sınırlı kalmıyor, aynı zamanda ortak değerlere dayanan yatırımlarla da örnek teşkil ediyor. Hem Türkiye’de hem de dünyada daha kaliteli, daha dijital ve sürdürülebilir bir seyahat altyapısı inşa etmek amacıyla attığımız her adım, bu güçlü ortaklığın vizyonunu daha da pekiştiriyor. Kâmil Koç ve Flix’in oluşturduğu bu sinerjinin yalnızca bugünü değil, geleceğin mobilite ekosistemini de şekillendirecek büyük fırsatlar sunduğuna inanıyoruz.”
Flix, Avustralya’daki faaliyetlerini 40 ülkede uyguladığı iş modeliyle yürütecek
Flix, Avustralya’daki faaliyetlerini de 40 ülkede başarıyla uyguladığı, varlık gerektirmeyen iş modeliyle yürütecek. Teknolojik altyapısını, yerel otobüs operatörleriyle kurduğu iş birlikleriyle birleştiren Flix, yolculara yüksek kaliteli, güvenli ve tamamen dijital bir seyahat deneyimi sunmayı hedefliyor.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı